🌸Uporabi kodo NARAVA20 in pridobi 20% popusta na vsa velika razpršila za prostor🌸

Spanec, zlati spanec …

»Rana ura, zlata ura,« je verjetno vsem Slovencem zelo znan domači rek, ki nakazuje na učinkovitost našega delovanja ob predpostavki zgodaj začetega dneva, že starogrški filozof Platon pa je menda dejal, da kdor ljubi življenje in modrost, ne bo spal več, kot je potrebno za zdravje.

Spanec je kakovostnejši, če spimo pri nižji temperaturi v prostoru in če je prostor dobro prezračen. Spanec pa ne le da je, kot nakazuje tudi ajurveda – veda o življenju, notranja nega organizma, ampak konkretno krepi možganske funkcije in energijsko bilanco, vpliva na čustveno razpoloženje in izboljša presnovo, našteva Špela Jakša. Spanje po njenem celo neposredno komunicira z imunskim pa tudi z limfnim sistemom, ki v telesu ohranja ravnovesje.

Čeprav se morda nekaterim zdi, da je odhod v posteljo do 22. ure neizvedljiv, saj se, kot pravijo mnogi, ravno takrat nekje začne zanje čas, ko se lahko končno malo posvetijo sami sebi (ko gredo recimo otroci v posteljo), številni pa v nočnem miru iščejo priložnost za manj stresno delo, saj okoli njih ni več toliko motilcev, kot tekom dneva, a prav to – nočna aktivacija možganov za delo – je pravzaprav hud povzročitelj stresa za naš organizem. Nočnega počitka prav tako ne gre nadomeščati z dnevnim – četudi krajšim – spancem. Tudi po ajurvedi je dnevni počitek na mestu le za otroke, za bolne in za starejše.

Copy of Copy of Copy of Copy of Unnamed Design (Instagram Story) (27)

Pozdravimo svetlobo!

Dobro je, da hodimo ob približno enakem času v posteljo in se tudi zbujamo ob enakem času, zelo priporočljivo pa je, da se takoj, ko zjutraj vstanemo, izpostavimo dnevni svetlobi. Idealno je sicer, da imamo tako urejen spalnični prostor, da se kar prebudimo z dnevno, torej naravno svetlobo.

Prostor, v katerem spimo, naj tako tudi ne bo osvetljen, iz njega po možnosti odstranimo elektronske naprave, zagotovimo si tišino, po drugi strani pa naj nam postelja res služi le ponoči – in ne torej tudi za dnevni počitek ali jutranje poležavanje. Da bomo res dobro spali, poskrbimo tudi tako, da se zvečer – kot nam veli že narava, ki tudi sama lega k počitku – umirjamo, ne pa recimo telovadimo in
namesto ekranskega ponočevanja izberimo pomirjajoče čtivo.

Ni zanemarljivo tudi, kaj imamo oblečeno za čez noč. Špela Jakša priporoča, da smo kar goli, a če to ne gre, je dobro že, da vsaj ne nosimo kosov, ki bi nas kakorkoli zategovali.

Spanec – tudi pot do lepšega videza!

Ne le narava, tudi zdrava pamet nam veli, da pred spanjem ni ustrezno uživanje kofeina in/ali teina pa tudi sladkarij, kot so škodljivi alkohol, cigareti in opiati – vse našteto seveda ne le za spanec! Pred odhodom v posteljo nam ne bo dobro delo niti prerekanje (konfliktne situacije raje razrešujmo čez dan!). Po ajurvedi, ki torej narekuje odhod v posteljo do 22. ure, naj bi zadnjo stvar v dnevu zaužili najmanj tri ure pred spanjem, da ne naložimo organizmu nočnega dela (s presnavljanjem, ki je tako
ali tako ponoči neučinkovito in posledično le kopičimo zaloge), namesto dejanske regeneracije.

Ustrezna spalna higiena je bistvena tudi za raven melatonina, ki že tako z leti nekoliko upada, zadostna raven melatonina pa nam zagotavlja čilost, odpornost in zdravje, kar pa se seveda odraža tudi na našem videzu, in to ne le na lepši koži in sijočih očeh (iz teh pravzaprav veje naša življenjska energija), ampak celo na telesni teži.

Namreč, če bomo dobro naspani, bomo bolj kos vsakodnevnim izzivom in tako manj podvrženi stresu, za katerega pa vemo, da lahko vodi v neustrezno prehranjevanje in delovanje, kar pogosto negativno vpliva tudi na telesno težo. Slednja je potem pogosto tudi vzrok za nastanek slabega holesterola (in še česa), posledično se zmanjša raven življenjske energije, brez te pa se bomo potem še težje pripravili do kakšne telesne vadbe, za katero sicer vemo, da bi nam koristila.

Znajdemo se skratka v nekakšnem začaranem krogu slab(š)ega počutja, okno za izhod iz njega pa je lahko sila preprost – to je že pravočasni odhod v posteljo.

Za mirno noč in “zlat spanec”!

Ko spimo naša koža proizvaja novi kolagen, ki upočasni in zmanjša nastanek gub. Pospeši se cirkulacija, kar še dodatno pripomore do bleščeče kože. V nasprotnem primeru (ko občutimo pomanjkanje spanja), postane naša koža bleda in izgubi ten. Našo kožo pa lahko podpremo z Mayarulinim maxi večernim ritualom – sekvenco uporabe treh čudovitih izdelkov, in sicer s čistilnim mlekom z izvlečkom papaje, ki kožo nežno očisti nečistoč, ostankov ličil ter jo hkrati vlaži in neguje, nadalje z nanosom cvetnega tonika z aloe vero, ki kožo osvežuje in prav tako vlaži, jo pomiri, regenerira ter regulira njen pH, vsebuje pa tudi vlažilne in antioksidativne rastlinske izvlečke in je zato dobro dopolnilo negi ter podlaga za nadaljnjo nego z vitaminskim oljnim serumom, ki pa je
namenjen prav intenzivni antioksidativni nočni negi, saj gre za bogato žametno mešanico rastlinskih olj, ki hitro pronica v kožo in jo naredi svilnato mehko, obenem pa jo globinsko nahrani in neguje, vitamina A in E pa izboljšata elastičnost in zmanjšujeta gube.

Da bo vaša potopitev v zdrav oz. zlat spanec še prijetnejša, pa vam Mayarula priporoča, da
prostor le nežno odišavite z našim razpršilom SWEET DREAMS, ki združuje eterična olja za sprostitev in nežno uspavanje ter esence ekoloških eteričnih olj, ali pa z razpršilom za zmanjšanje stresa in prav tako sprostitev – JUST RELAX. Za dobesedno MIRNO NOČ.

Razpršilo SWEET DREAMS lahko naročite TUKAJ, razpršilo JUST RELAX TUKAJ, vabljeni pa tudi, da preizkusite ritualni paketek SPROŠČENA LJUBEZEN (TUKAJ). Čudovite vonje razpršil vonje JUST RELAX, MEDITATION TIME, SWEET DREAMS, LOVE IS IN THE AIR, CREATIVITY SPARK in ENERGY CLEANSING pa lahko preizkusite kar z naročilom kompleta mini pakiranj, ki vas podprejo vedno, ko to potrebujete, pa TUKAJ.

Psssst… zate imam še eno posebno akcijo, ki poteka do 15.7. S kodo SPANJE dobiš razpršilo SWEET DREAMS 20% ceneje, zraven pa ti podarim še Palo Santo les.

Objavi komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Prijavi se na e-novice in prejmi brezplačno e-knjigo.

This will close in 35 seconds